ljuset.

jag väntar på att få se ljuset. ljuset i mitt liv.
dö tankar dö. dö känslor dö. dö ångest dö. dö ellie dö.
jag vill lämna det här livet bakom mig, komma till ett nytt.
min kräksfobi, dödar mig. jag är rädd för att må illa. rädd för allt
som har med magsjuka att göra. rädd för att kräkas. rädd för allt.

jag är inte rädd för döden. jag vill dit.
vill se hur det är. vill möta min bror, min farfar.

tomheten. ett hål som aldrig kommer att fyllas igen. ingen kan laga det.
min brusta hjärta som är trasigt. ingen kan göra det helt.
jag vill dit, där jag en gång var. i min dröm.
ingen är värd mina tårar, förutom en. den som ser till att jag aldrig faller igen.

slå mig. hata mig. döda mig.
jag vill inte mer.


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: