Trött på att leva i en bubbla

Jag är trött på att behöva leva i en bubbla och inte hitta någon utväg, för vad finns det?
Leva eller dö, ja det är de alternativen. Vart jag än går eller är har jag bubblan med mig som visar hemska bilder, säger saker och ger mig tvångstankar, den förföljer mig dag in och dag ut.
Fuck this life, fuck everything, fuck fuck fuck.

Okej någ om det, idag kommer ''morbror'' hit och ska äta gott och ha lite fredagsmys med min familj, alltid trevligt :). Kanske sover han över här med och imorgon kommer resten av alla ''morbröder'' och deras tjejjor och små bebisar :D. Har nyss kommit hem från en liten shoppingtur på maxi med brorsan och platsmor, det var myys :). Snart kommer pappsen hem och även ''morbror''.

Vad gör jag för fel? Vad är det som jag har som inte räcker till? Jag får skit och skit och skit, tack.
Jag trodde jag hjälpte någon, men jag hade visst fel, så in i helvets fel.

Puss alla fina

2 kommentarer
Postat av: Linda

Asså ellis, jag vet att det där är till mig!

Ge dig någon gång!

Jag fattar inte varför du är arg på mig, tror du det är lätt att stå på din sida, då ALLA är imot dig eller? Nej det är det inte. du är ju psyikisktsjuk, det är svårt att vara vän med dig. Sorry bruden

2010-05-28 @ 16:31:05
Postat av: Emelie

Jobbigt ): och Linda kan typ ta sig! :O <3

2010-05-28 @ 19:37:22
URL: http://anxietycore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: