Tomheten.

It scares me from living.
Emptiness, no one is here. It's just me in my own little nasty world I live in. But I have not chosen to live like this.

Hej eller något i den stilen. Idag var det skolan som gällde, som alla andra jävla dagar. Men det positiva är att om bara 11 dagar eller något sånt så slutar vi skolan! Hur härligt är inte det?
Igår vart den en hel del prov gjorda & det är superbäst för så mycket som jag låg/ligger efter är inte bra att ligga i slutet av 8an och då alla jävla betyg sätts. Det gör ont att veta att jag inte gett allt jag har för skolan, att jag skitit i den och går ut med något ig här och här, okej något ig vad gör det? Visst, men jag vill inte att mina ögon ska stanna upp på det där jävla pappret och läsa, 6 ig och 6 g. Det gör ont att veta att det är jag som måste läsa det. Vadå tänker ni, plugga då? Om jag hade ork till det, ja då hade jag pluggat skiten ur mig. Men jag hittar ingen ork efter något. Det är bara vila som jag orkar med och att sitta vid datorn, liggandes i sängen. Jag går i skolan, jag äter, jag sover, jag orkar inget mer efter det. Jag önskar jag fann orken till att umgås med vänner, och satsa mer på skolan än vad jag gör nu. Det kommer ett år till, då ger jag gärnet. Men det sa jag ju förra året med? Varför säga det igen för? Sluta nu Ellie att drömma, det är bara att inse du blir inte bättre än såhär.

It can be over.

2 kommentarer
Postat av: Tanja.

Jag önska att jag kunde ge dig den ork du behöver. Den orken du är värd. Du är bra, älskade du. du är hemskt bra. Och så länge du gör ditt bästa, då är det bra.



Du har dina andledningar till att inte orka,

Och det är okej.

För du är atark, och du kommer komma långt i livet, med och utan betyg.



Jag älskar dig!

2010-05-27 @ 18:57:13
URL: http://thelifeoftanja.blogg.se/
Postat av: Emelie

Skolan kräver för mycket. Du ska orka det du orkar<3

2010-05-27 @ 19:01:55
URL: http://anxietycore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: